Skip to content
Suomi Chevron
EUR Chevron

FAQ:t

Tervetuloa HartSportin UKK-osioon! Olemme koonneet tähän vastaukset joihinkin useimmin kysyttyihin kysymyksiin auttaaksemme sinua saamaan kaiken irti tuotteistamme ja brändistämme. Jos kysymystäsi ei käsitellä tässä, tai jos tarvitset lisätietoja verkkokaupastamme ja HartSportista brändinä, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Matkasi kohti optimaalista kuntoa ja terveyttä on meille tärkeä, ja olemme täällä tukemassa sinua jokaisessa vaiheessa. 💪🏼
Tuote ja varasto
Entä jos tilaamani tuote on loppuunmyyty? Plus

Jos tilaamasi tuote on loppuunmyyty, ilmoitamme sinulle sähköpostitse ja tarjoamme joko korvaavaa tuotetta tai hyvitystä.

Milloin loppuunmyytyjä on taas varastossa? Plus

Aika saattaa vaihdella, mutta pyrimme täydentämään loppuunmyytyjä
tuotteita 2-6 viikon sisällä. Tarkista päivitykset tuotesivulta.

Tilaus ja maksut
Kuinka voin maksaa tilaukseni? Plus

Voit matkaa luotto- tai debit-kortilla, PayPalilla, pankkisiirrolla ja muilla Paytrailin tarjoamilla maksutavoilla.

Saanko tilausvahvistuksen? Plus

Kyllä, tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi heti oston jälkeen.

Mistä tiedän, että olet vastaanottanut tilaukseni? Plus

Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos et löydä sitä, tarkista roskapostikansiosi.

Palautus ja palautukset
Kuinka voin palauttaa tilaukseni? Plus

Voit palauttaa ostoksesi 14 päivän sisällä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@neworganics.fi ;
puh 010 322 3681

Miten maksun palautus tapahtuu? Plus

Hyvitykset palautetaan alkuperäisellä maksutavalla 7-10 arkipäivää sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen.